Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Kom hem för en

Av Anita Avdedeva - 7 februari 2013 06:05

Kom hem för en liten stund sen, hoppa direkt in i duschen i ett försök att bli av med alla baskelusker!! Har nämligen kräksjukan på avdelningen :( *hoppas och ber att jag inte får de*.Nu är jag ren o fin, varvar ner lite i sängen och ska snart sova, upp igen kl 05 :( börjar jobba kvart i sju igen.... Levande zombie ju. Free furry yiff vid

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita Avdedeva - 7 februari 2013 06:10

Sen efteråt blir de hem snabbt och sova! För ännu en jobbdag på onsdag o torsdag. Imorgon ska jag innan Lund på en arbetsintervju på dalhem ;) är jag inte bara bäst??! Får intervjuer för fullt nu. Väntar fortfarande svar på jobbet här på Råå, hopp...

Av Anita Avdedeva - 7 februari 2013 06:08

Omg vad trött jag är!! Har så sjukt ont i benen också efter denna arbetsdag. Haft jätte mkt att göra på lasarettet. Alarm hit o alarm dit!! Kände mig som en slängdocka. Imorgon är de dags för första i Lund :) känns bra! Pappa ska med mig. Hoppas d...

Av Anita Avdedeva - 7 februari 2013 06:06

Va jätte trött igår så hann inte skriva när jag kom hem :) Jag fick ju kraftig migrän natten till tisdagen så kunde inte ta mig till intervjun för ej sovit något /: aja vi får se om hon vill träffas nästa vecka istället. Vid 3 tiden tog jag tåget ti...

Av Anita Avdedeva - 7 februari 2013 06:03

Va inte många timmar sen jag skrev förra inlägget haha xD uppe med tuppen är jag idag.. Och de känns i kroppen, jag är utvilad i huvudet men benen är helt slut :p Ska snart ta bussen till ga och därefter gå en jävla backe upp -_- den uppskattas in...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards